عملیات ضربتی پلیس برای دستگیری ربایندگان دختر18ساله دانشجو طنّاز
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

عملیات ضربتی پلیس برای دستگیری ربایندگان دختر18ساله دانشجو

روز قبل برای رفتن به دانشگاه، از خانه خارج شدم و به محلی رفتم که معمولا تاکسی‌های خطی در آنجا توقف می‌کنند. مقصدم یکی از شهرهای اطراف رشت بود و در حالی که منتظر تاکسی بودم، یک پراید مشکی مقابلم توقف کرد. مرد جوانی پشت فرمان نشسته بود و ادعا می‌کرد که مقصدش با من یکی است. من هم سوار شدم و ماشین شروع به حرکت کرد.
همشهری: دختر جوان وقتی برای رفتن به دانشگاه سوار پراید مسافرکش شد، خبر نداشت که در صندوق عقب خودرو مردی مخفی شده که دام شومی برای او پهن کرده است.

چند روز پیش دختر جوانی سراسیمه و وحشت‌زده به خانه‌شان در شهرستان رشت رفت و والدینش را در جریان اتفاق وحشتناکی گذاشت که ساعتی قبل برایش رخ داده بود.پدر و مادر دختر 18ساله وقتی فهمیدند که دخترشان هنگام رفتن به دانشگاه در دام مردان شیطان‌صفت گرفتار شده، همراه او به اداره آگاهی رفتند تا هر چه زودتر ماجرا را به پلیس اطلاع دهند.

نقشه شوم

دختر جوان هنوز از اتفاقی که برایش رخ داده بود، شوکه بود. او کمی که آرام‌تر شد در تشریح ماجرا به ماموران گفت: روز قبل برای رفتن به دانشگاه، از خانه خارج شدم و به محلی رفتم که معمولا تاکسی‌های خطی در آنجا توقف می‌کنند. مقصدم یکی از شهرهای اطراف رشت بود و در حالی که منتظر تاکسی بودم، یک پراید مشکی مقابلم توقف کرد. مرد جوانی پشت فرمان نشسته بود و ادعا می‌کرد که مقصدش با من یکی است. من هم سوار شدم و ماشین شروع به حرکت کرد.

دختر شاکی ادامه داد: چند دقیقه بعد، در حالی که به محلی خلوت در خارج از شهر رسیده بودیم، راننده مدعی شد که برای ماشینش مشکلی پیش آمده و کنار جاده توقف کرد. وقتی او در صندوق عقب را باز کرد، مرد جوان دیگری از داخل آن بیرون پرید و در حالی که چاقویی در دست داشت، وارد ماشین شد.او تیغه چاقویش را زیر گلویم گذاشت و تهدیدم کرد که اگر سر و صدا کنم، مرا خواهد کشت. من هم از ترس جانم به دستورات او عمل کردم و در همین هنگام جوان راننده هم سوار ماشین شد و به طرف جاده‌ای فرعی که به جنگل‌های اطراف منتهی می‌شد، به راه افتاد.

دختر جوان که از یادآوری حادثه‌ وحشتناک اشک در چشمانش جمع شده بود، گفت: ماشین چند کیلومتری در جاده فرعی پیش رفت تا اینکه در یک منطقه کاملا خلوت توقف کرد. در آنجا متوجه 2نفر دیگر از دوستان راننده شدم که به‌نظر می‌رسید منتظر ما هستند. مردی که چاقو در دست داشت، با تهدید مرا از ماشین پیاده کرد و هر‌چه التماس کردم که کاری به من نداشته باشد، توجهی به التماس‌هایم نکرد. او سپس در حضور دوستانش به زور مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و با تهیه فیلم و عکس تهدیدم کرد که اگر از این ماجرا چیزی به کسی بگویم، فیلم‌ها و عکس‌ها را در شهر پخش خواهد کرد. ساعتی بعد، این مرد و دوستانش به زور مرا سوار ماشین کردند و بعد از رسیدن به نزدیکی جاده، همانجا رهایم کردند و پا به فرار گذاشتند.

تحت تعقیب

بعد از اظهارات دختر جوان، پرونده در اختیار دادسرای رشت قرار گرفت و با صدور دستور قضایی، تحقیقات برای شناسایی و دستگیری مرد شیطان‌صفت و همدستانش شروع شد. ماموران که برای دستگیری متهمان به اطلاعات شاکی نیاز داشتند به تحقیق از او پرداختند و وقتی مشخصات کاملی از خودروی متهمان در اختیارشان قرار گرفت، تحقیقات برای شناسایی صاحب این خودرو شروع شد. کارآگاهان با حضور در محلی که دختر جوان سوار پراید مشکی شده بود و زیر نظر گرفتن محل موفق شدند خودروی مورد نظر را شناسایی و راننده آن را دستگیر کنند. مرد جوان در بازجویی‌های اولیه منکر هر گونه جرمی شد اما وقتی مقابل شاکی پرونده قرار گرفت و از سوی او شناسایی شد، چاره‌ای جز اعتراف ندید.

او گفت: نقشه را دوستم به نام مرتضی طرح کرده بود. او دختر جوان را زیر نظر داشت و می‌دانست که وی هر روز برای رفتن به دانشگاه، از شهر خارج می‌شود. برای همین یک روز از من خواست که در نقش مسافرکش ظاهر شوم تا او بتواند نقشه‌اش را عملی کند. من هم قبول کردم و آن روز مرتضی با چاقویی که از قبل تهیه کرده بود، داخل صندوق عقب مخفی شد و من هم سر راه دختر جوان توقف کرده و او را سوار ماشینم کردم اما در آزار و اذیت وی نقشی نداشتم.

در دام پلیس

بعد از اعترافات مرد جوان، ماموران که توانسته بودند مشخصات بقیه متهمان را نیز به‌دست آورند، آنها را در عملیات‌های جداگانه دستگیر و به اداره آگاهی منتقل کردند.

تحقیقات ادامه دارد

سرهنگ عبادالله کریمی، رئیس پلیس آگاهی استان گیلان، با بیان این خبر به همشهری گفت: مرتضی در بازجویی‌ها به ربودن دختر جوان اعتراف کرد و مدعی شد که وی به تنهایی اقدام به آزار و اذیت او کرده بود. وی با اشاره به عملیات ضربتی پلیس برای دستگیری تمامی متهمان این پرونده، افزود: بعد از اعترافات متهمان، برای تمامی آنها قرار بازداشت صادر شد و تحقیقات در خصوص این پرونده ادامه دارد. سرهنگ کریمی خاطر نشان کرد: به شهروندان به خصوص دختران جوان توصیه می‌شود که هنگام استفاده از وسایل نقلیه مخصوصا در مسیرهای بین‌ شهری حتما از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند و از سوار شدن بر خودروهای ناشناس، اکیدا خودداری کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نوشته : امیر و سجاد
  • تاريخ: سه شنبه 7 تير 1390برچسب:عملیات ضربتی پلیس برای دستگیری ربایندگان دختر18ساله دانشجو,

  • tannaz

    امیر و سجاد

    tannaz

    http://tannaz.loxblog.com

    طنّاز

    عملیات ضربتی پلیس برای دستگیری ربایندگان دختر18ساله دانشجو

    طنّاز

    به وبلاگ من خوش آمدید

    طنّاز